Tuesday 11 May 2010

လြမ္း


တကယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကုိယ္တုိင္လည္း မျပတ္သားႏုိင္ေတာ့ဘူးထင္ပါတယ္ ၊၊ ဘာလုပ္ရပါ့မလဲ လို႔ ဘာသာ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေမးမိတာလည္း ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ေျမာက္လည္း မသိေတာ့ ျပီ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ ေဖာက္ျပန္ေနမိျပီလား ၊၊ ဟင့္အင္း ကြ်န္ေတာ္ မေဖာက္ျပန္ပါဘူး ၊၊ ေဖာက္ျပန္တာကို ကြ်န္ေတာ္ အင္မတန္ မုန္းသည္ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလး အတြက္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေစာင့္ထိမ္းခဲ့လဲ ၊၊ ကုိယ္တုိင္သာအသိဆံုး ၊၊ သူငယ္ခ်င္းေတြ သာအသိဆံုး ၊၊ သူ႕နာမည္ ကုိ ႏွဳတ္ကမခ်လုိ႔ ေဘးကလူေတြေတာင္ အျမင္ကပ္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ဂရုမစိုက္ခဲ့ ၊၊ ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ ညိဳေလးဆုိတာ ဘ၀ ၊ မရွိမျဖစ္ ၊၊

တခါတေလ စံပါယ္နဲ႔အတူတူ ထမင္းစားေနရေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကုိ လြမ္းေနတာ ကြ်န္ေတာ္သာ အသိဆံုးပါ ၊၊ တခါတေလ စံပါယ္နဲ႔ အတူ ေရကူူးကန္မွာ ေရအတူကူး ေနရေပမယ့္ ညိဳေလးကုိ လြမ္းေနတာ ကြ်န္ေတာ္ သာ အသိဆံုးပါ ၊၊ စံပါယ္လည္း အသိဆံုးပါ ၊၊ ကြ်န္ေတာ့္ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ရွိေနတဲ့ အရာအားလံုး ဟာ ညိဳေလးရဲ့ အရိပ္ပါ ၊၊ စံပါယ္ခ်က္ေကြ်းတဲ့ မုန္႕ဟင္းခါး စားေနရေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကုိ ခ်စ္ ေနဆဲပါ ၊၊ အေျခအေနအရ ညိဳေလးနဲ႔ ခြဲေနရေပမယ့္ ကြ်ုန္ေတာ္ ညိဳေလးကုိ ပဲ အသက္မက ခ်စ္ေန လြမ္းေနဆဲပါ ၊၊ ျမန္မာျပည္မွာ ေပ်ာ္တဲ့ ညိဳေလး ေၾကာင့္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေခၚေပမယ့္ ခုခ်ိန္ထိ ေရာက္မလာခဲ့ ေပမယ့္ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိဆဲ ၊၊ စံပါယ္ကေတာ့ ေက်ာင္းအတူတူ လာတက္တဲ့ သူခ်င္းမုိ႔ ပိုတြဲျဖစ္ခဲ့သည္ ၊၊ ကြ်န္ေတာ့္အေပၚအင္မတန္မွ နားလည္ နိုင္တဲ့ စံပါယ့္ကိုေတာ့ သံေယာဇဥ္ ပိုမိသည္ ၊၊ ႏွစ္ေယာက္လံုး ေက်ာင္းျပီးလို႔ အလုပ္ရေတာ့ ပိုတြဲျဖစ္လာသည္ ၊၊ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကို ခ်စ္ပါသည္ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ဆဲ လြမ္းဆဲ ဆိုတာလည္း အမ်ားသိေအာင္ ေျပာေနဆဲပါ ၊၊

ဒီေန႔ေတာ့ စံပါယ္ ငိုေနရျပီ ၊၊ မၾကာခင္ ညိဳေလး လိုက္လာေတာ့မယ္တဲ့ ၊၊

ငိုေနတဲ့ စံပါယ့္ကုိ ေခ်ာ့ေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ၊၊ ဘာသာ လိပ္ျပာမလံုေပမယ့္ စံပါယ့္ကုိ တစ္ေယာက္တည္း ထားခဲ့ဖို႔ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏုိ္င္ေတာ့ ၊၊ ကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသားက စံပါယ့္ ကုိ ထားရစ္ခဲ့ဖုိ႔ လက္မခံေတာ့ ၊၊ ဒါဆို ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကုိ ခ်စ္ေနျပီလား ၊၊ မဟုတ္ႏုိင္ဘူး ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တာ ညိဳေလး ပဲ ၊၊ ျမန္မာျပည္မွာ က်န္ေနရစ္ခဲ့တဲ့ ညိဳေလးပဲ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကိုပဲ ခ်စ္တယ္ ၊၊ ေသခ်ာတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကုိပဲ ခ်စ္တယ္ ၊၊ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ခြင္ထဲမွာ တစ္ရွဳိက္ရွိဳက္ ငိုေနတဲ့ စံပါယ္ရဲ့ ေခါင္းေလးကိုပြတ္လို႔ ေခ်ာ့ရင္း ေတြးေနမိတာက ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကုိ ခ်စ္တယ္ ဆုိတာပါပဲ ၊၊ ညိဳေလးဟာ အျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ကြယ္ရာမွာ ကြ်န္ေတာ္ မသိေအာင္ ေဖာက္ျပန္ေနေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလးကုိ ခ်စ္ေနဆဲပါ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ ေဖာက္ျပန္တာကုိ မုန္းသည္ ၊၊ သို႔ေသာ္ ညိဳေလးကို ခ်စ္သည္ ၊၊ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ခြင္ထဲမွာ တစ္သိမ့္ သိမ့္ရွဳိက္ေနတဲ့ စံပါယ့္ကုိ ေခ်ာ့ရင္း ၊ စံပါယ့္ ေက်ာေလးကိုပြတ္သပ္ေခ်ာ့ရင္း ကြ်န္ေတာ္ ညိဳေလး ကို လြမး္ပါသည္ ၊၊

ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုပ္သင့္ပါသလဲ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုပ္သင့္ပါသလဲ …….

6 comments:

Anonymous said...

ရွင္သင့္ပါတယ္။:)))


မအယ္

အျမင္ကပ္သူ said...

ေသသင့္တယ္.။

ကာရံဆူး said...

သူငယ္ခ်င္း သံေယာဇဥ္နဲ ့စံပယ္ကို ခ်စ္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားလိုက္ပါ...ေဖာက္ျပန္ၿပီးမွ ျပန္ေရာက္လာတဲ့ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ ခ်စ္သူကိုေတာ့ ေမ့လိုက္ပါ...

Reborn Steven said...

ညိဳေလး. စံပါယ္. ျမန္မာျပည္ . စလုံး..
အေတြးေတြ ေခါင္းေျခာက္သြားတယ္..( အပိုေတြ ေတြးေနလုိ႔ ျဖစ္မွာပါ)။ ေယာက်ၤားေလး မိန္းကေလး အို အစုံပါပဲ။
ဘဝအတြက္ ထာဝရ လက္တြဲႏိုင္မဲ့သူကို ေရြးပါေလ။ မိဘေဆြမ်ိဳး အသိုင္းအဝို္င္းၾကား လူအမ်ားၾကား ထဲမွာလဲအပါေပါ့..

အေကာင္းဆုံးေရြးခ်ယ္ႏိုင္ပါေစ ကိုမင္းအိမ္ျဖဴေရ

သိဂၤါေက်ာ္ said...

ဟို သီခ်င္းထဲကလိုေပါ့..
“ႏွစ္ေယာက္စလံုးကို ခ်စ္တယ္
ႏွစ္ေယာက္လံုးကလည္း ခ်စ္တယ္
ငါ့ကိုယ္ငါပဲသတ္ေသလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္ ”
:P

SSK said...

ကိုယ္ ဟာကိုယ္ေဆာင္ ့ၿပီးေသလိုက္ပါ
မေနသင္ ့ဘူးထင္တယ္ေလာကမာ